A támogató hitrendszerem hatalma

Ahogy átléptem a lakásom küszöbét, a szívem tele volt örömmel és boldogsággal. Hat hónap után először sikerült együtt lennem mindhárom lányommal, mióta elköltöztek. Aznap délután végtelen harmóniát éreztem, és ahogy rájuk néztem, úgy éreztem, minden kihívás és nehézség megérte. De az utam eddig csodálatos pillanatig nem volt könnyű.

Az életem során mindig is az eredményeimet a hitrendszeremnek tulajdonítottam. Azoknak a meggyőződéseknek és hittel teli gondolatoknak köszönhetem az első lépéseimet, és azok segítettek lépésről lépésre eljutni a kitűzött céljaimig.

De ne legyünk tévúton, nem mindig volt könnyű ezen az úton járni. Rengeteg kihívás és nehézség nehezítette az életemet, különösen az anyasággal kapcsolatban. Számtalan alkalommal találtam magam kétségbeesve, szembesülve olyan helyzetekkel, amelyek látszólag lehetetlenek voltak megoldani.

Az életem során sok minden változott, de egy dolog állandó maradt: a támogató hitrendszerem. Ez volt az a biztos támasz, amely mindig segített felállni a földről, amikor az élet viharos időszakokat hozott. Nem számított, milyen nehézségekkel néztem szembe, mindig tudtam, hogy a bennem rejlő hit ereje segíteni fog abban, hogy átvészeljem azokat.

Az évek során megtanultam, hogy az önmagunkba vetett hit nem csak akkor fontos, amikor minden simán megy. Az igazi próbatétel akkor következik be, amikor az élet nehézségek elé állít minket. Ezekben a pillanatokban a legfontosabb az, hogy ne veszítsük el az önmagunkba vetett hittel való kapcsolatunkat.

Az embernek a nehézségek idején kiemelten nehéz megtartani ezt a hittel teli állapotot, különösen akkor, amikor minden nehézség és kihívás úgy tűnik, elnyom minket, és térdre kényszerít. De még a legnehezebb időkben is fontos emlékeznünk arra, hogy az önmagunkba vetett hitünk az, ami segíthet átvészelni a viharos időket.

Nem szabad elfelejtenünk, hogy a bennünk rejlő erő sokkal nagyobb, mint gondolnánk. Bármennyire is rémisztőnek tűnnek az ismeretlen problémák, az önmagunkba fektetett hittel és kitartással felvértezve képesek vagyunk legyőzni bármilyen akadályt.

Tehát amikor a félelem érzése bekúszik az életünkbe, ne engedjük, hogy eluralkodjon rajtunk. Ehelyett vegyük fel a kúzdelmet a hitünkkel és pozitív gondolkodásmóddal. Ez az az erő, ami által minden kihívást legyőzhetünk, és amely által minden álmunk valóra válhat.

Soha ne add fel!

Az élet minden területén a kitartás és az elszántság az, ami előre visz bennünket. Bár néha nehéz lehet, fontos mindig emlékeztetni magunkat arra, hogy minden kudarc és akadály csak egy lépés a siker felé vezető úton. Ilyenkor mond azt magadnak, soha ne add fel! Mindig higgy magadban és a képességeidben, és mindig legyél nyitott az új lehetőségekre és kihívásokra. Az a személy, aki soha nem adja fel, az az, aki igazán nagy dolgokra képes az életben.

nevtelen_terv_2024-04-21t135326_093.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozok-home.blog.hu/api/trackback/id/tr3716446794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikigai & love

Életreszóló teremtő párkapcsolatot tudjunk kialakítani. Ikigai & love, találd meg életed értelmét, és életed párját mérgező kapcsolat után: https://ikigaiandlove.hu/ 

Friss topikok

süti beállítások módosítása